Palvelutasosopimus

Kaikki palvelumme toimitetaan sisältäen perustason palvelutasosopimuksen

Tehtävämme

Käytettävyys ja turvallisuus

Varmistamme nopean ja hyvän käytettävyyden. Järjestelmiemme ja palveluidemme on oltava käytettävissä mahdollisimman laajalti. Käytettävyys on avainsana kaikessa tekemisessämme ja kaikissa päätöksissämme. Joskus asiat kuitenkin menevät pieleen eivätkä palvelut ole käytettävissä. Tällöin palvelutasosopimukset ohjaavat toimintaamme.

Kaikki palvelumme toimitetaan perustason palvelutasosopimus hintaan sisältyvänä. Siinä takaamme esimerkiksi 99,3 %:n käytettävyyden verkoissa ja infrastruktuurissa. Takaamme myös, että teknikkoja on tavoitettavissa vikailmoituksia varten puhelimitse arkisin klo 8.00–17.00 ja että voimme aloittaa vianetsinnän 5 minuutin vasteajalla.

Jos yritykselläsi on korkeammat vaatimukset käytettävyysajalle ja käytettävyydelle, on mahdollista solmia Laajennettu palvelutasosopimus.

Voit esimerkiksi saada käyttöösi automaattisen valvonnan, johon sisältyy reagointi ja virheilmoitukset vuorokauden ympäri, vuoden jokaisena päivänä.

Reilut ehdot

Pyrimme olemaan yleisissä sopimusehdoissamme mahdollisimman reiluja ja joustavia. Emme kuitenkaan salli verkkomme käyttöä sähköpostimainosten (roskapostin) lähettämiseen. Asiakkaidemme turvallisuuden takaamiseksi pidätämme oikeuden sulkea verkot palvelimilta, jotka on havaittu hakkeroiduiksi tai virustartunnan saaneiksi.

Yleisesti voidaan sanoa, että sallimme palvelimillamme kaikkea, mikä on laillista Ruotsin ja Suomen lain mukaan.

Yleisissä käyttöehdoissamme on lisätietoja.

Laajennettu palvelutasosopimus

Jos tarvitset tukea aukioloaikojen ulkopuolella, suosittelemme laajennettua palvelutasosopimusta. Voit soittaa meille mihin aikaan vuorokaudesta tahansa vasteaikatakuulla.

Lue lisää laajennetusta palvelutasosopimuksesta