Lisäturvaa liiketoiminnan kannalta kriittisen tärkeää toimintaa varten.
Jotta voisit tavoittaa meidät aina mahdollisessa ongelmatilanteessa, tarjoamme myös laajennettua palvelutasosopimusta. Vastaamme puhelimeen kellon ympäri, myös jouluaattona ja muina juhlapyhinä. Erilaisten palvelutasosopimusvaihtoehtojemme ansiosta voit valita juuri sinulle parhaiten sopivan.
Palvelutasosopimusta ei pidä sekoittaa järjestelmänhallintapalveluumme. Palvelutasosopimuksella takaamme, että voimme tarjota apua tietyssä ajassa ja noudattaa ohjeitasi. Järjestelmänhallinnassa vastaamme kaikesta, teemme vianmäärityksen puolestasi ilman, että sinun täytyy itse tietää virheestä mitään.
Autamme sinua löytämään juuri sinun tarpeisiisi parhaiten sopivan ratkaisun.
Perustaso | Pronssi | Kulta | |
---|---|---|---|
Virheilmoitus puhelimitse | 8.00–17.00 | Vuorokauden ympäri | Vuorokauden ympäri |
Vastausaika virka-aikana | Viiden minuutin kuluessa | Viiden minuutin kuluessa | Viiden minuutin kuluessa |
Vastausaika arkisin: 6.00–8.00, 17.00–0.00 | Seuraavana työpäivänä | 1 tunti | 1 tunti |
Pyhäpäivät: 8.00 – 22.00 | Seuraavana työpäivänä | 1 tunti | 1 tunti |
Kaikki muut ajat | Seuraavana työpäivänä | 3 tunnin sisällä | 1 tunnin sisällä |
Verkon ja infrastruktuurin käytettävyysaikatakuu¹ | 99,3 % | 99,7 % | 99,95 % |
Kulut | Sisältyy aina | 116,66 €/kk | 222,71 €/kk |