Company

Palvelutasosopimus

Nykyaikainen liiketoiminta rakentuu luottamukselle – ei pelkästään käyttöajalle. Kun jokainen sekunti on tärkeä, tarvitset tasaista suorituskykyä, selkeää vastuunakoa ja asiantuntijoita, jotka seisovat takanasi. Palvelutasosopimuksemme (SLA) määrittävät nämä standardit: luotettavuuden, vasteajat ja tuen, joihin voit nojata toimintasi sujuvuuden varmistamiseksi.

Enemmän kuin vain käyttöaika – mitattava ja todennettava lupaus.

Nykypäivän digitaalisessa maailmassa pelkkä käytettävyysaika ei riitä. Kun kriittiset työkuormat ohjaavat liiketoimintaasi, tarvitset tasaista suorituskykyä, selkeää vastuunjakoa ja asiantuntijoita, jotka tukevat infrastruktuuriasi. Palvelutasosopimuksemme varmistaa, että saat kaiken tämän. Siinä määritellään toimittamamme palvelun standardit: kuinka nopeasti reagoimme, kuinka luotettavasti toimimme ja miten todistamme sen. Loppujen lopuksi et vain vuokraa pilvipalveluja, vaan rakennat perustaa, johon voit luottaa.

Enemmän kuin vain käyttöaika – mitattava ja todennettava lupaus.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Mitä palvelutasosopimuksemme kattaa?
expand_more
Palvelutasosopimuksemme määrittelevät toimintavarmuuden ja tuen, joita voit odottaa Glesysiltä – käytettävyystakuista vastausaikoihin. Jokaisessa palvelutasosopimuksessa (Perus, Pronssi tai Kulta) kerrotaan tarkasti, miten nopeasti reagoimme, miten käytettävyys mitataan ja mitä korvausta sovelletaan, jos emme pysty toteuttamaan luvattua.
Miten palvelutasosopimukset eroavat toisistaan?
expand_more
Tarjoamme kolme palvelutasosopimuksen tasoa: Perus, Pronssi ja Kulta. Kaikkiin palveluihin sisältyy asiantuntijatuki, mutta korkeampiin tasoihin liittyy nopeammat vastausajat ja parempi käytettävyysaikatakuu – jopa 99,95 % Gold-sopimuksessa. Näin voit valita yrityksesi tarpeisiin sopivan varmuustason.
Miten saatavuusaika (uptime) mitataan?
expand_more
Saatavuusaika mitataan kuukausittain palvelun yhteyspisteessä. Laskemme saatavuusajan vertaamalla kokonaiskäyttöaikaa käyttökatkoihin, pois lukien suunnitellut huollot tai ongelmat, joihin emme voi vaikuttaa. Tuloksena saat läpinäkyvän kuvan siitä, miten luotettavasti palvelusi toimii.
Mikä lasketaan käyttökatkoksi?
expand_more
Käyttökatkolla tarkoitetaan aikaa, jolloin palvelu ei ole käytettävissä tai sen suorituskyky on merkittävästi heikentynyt. Suunniteltu huolto, hätätilanteiden ennaltaehkäisy tai meistä riippumaton katkos eivät sisälly laskelmaan.
Mitä tapahtuu, jos emme onnistu tarjoamaan sovittua palvelutasoa?
expand_more
Jos käytettävyys alittaa taatun tason, sinulla on oikeus korvaukseen, joka maksetaan prosentteina kuukausittaisesta palvelumaksustasi. Summa riippuu poikkeaman laajuudesta, suurista käyttökatkoista maksetaan enintään 50 prosenttia kuukausimaksusta.
Miten ilmoitan ongelmasta?
expand_more

Jos sinulla on palveluun liittyviä ongelmia, autamme mielellämme:

  • Perustason palvelutasosopimus: Lähetä sähköpostia osoitteeseen tuki@glesys.com
  • Palvelutasosopimus Pronssi tai Kulta: Voit myös soittaa 24/7-puhelinpalveluumme numeroon +46 8 525 093 41 (henkilökohtainen ID-koodi vaaditaan).

Aloitamme vianmäärityksen heti – muutamassa minuutissa aktiivisten tukitasojen osalta.

Rakenna luotettavalle perustalle

Hallitse infrastruktuuriasi turvallisissa, ilmastoneutraaleissa laitetiloissa, jotka on rakennettu kasvua varten ja suunniteltu suorituskyvylle, luotettavuudelle ja vapaudelle skaalata omilla ehdoillasi.